Методична робота в закладі
носить комплексний характер і організовується за кількома напрямками:
- безпосереднє підвищення кваліфікації через систему педагогічних рад, методичних семінарів, практикумів, консультацій з використанням інтерактивних методів та прийомів, а також через участь педагогів у творчих конкурсах педагогічної майстерності різних рівнів та шляхом самоосвіти.
- створення методичного комплексу з проблеми розвитку дітей;
- розробка конспектів занять , дидактичного матеріалу, посібників.
Організація методичної роботи в закладі забезпечує:
· збагачення педагогів новими, інноваційними методами та засобами навчання;
· постійне вдосконалювання навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результатів його педагогічної праці;
· створення такого освітнього простору, де в повному обсязі реалізовано творчий потенціал педагогічного колективу і кожного зокрема.
Осередком здійснення пізнавально-розвивальної діяльності та роботи з педагогічними кадрами в закладі є методичний кабінет.
Згідно Положення про методичний кабінет закладу розроблена структура методичної роботи в ЗДО, де висвітлюються завдання колективу, основні напрямки діяльності педагогів, вихованців, батьків, різні форми методичної роботи. Матеріали, зібрані в методичному кабінеті, систематизовані та розташовані для зручного використання, що відображено у каталозі.
Серед основних джерел інформаційного забезпечення закладу є : методична, психолого – педагогічна, дитяча література , фахові журнали: «Практика управління дошкільним закладом», "Вихователь – методист», «Музичний керівник», "Медична сестра», "Дошкільне виховання».