№ з/п | Назва заходу | Відповідальний | Примітка |
Робота з педагогами |
1 | Підбір літератури та матеріалів на допомогу педагогам з організації тижня театру | вихователь-методист | |
2 | Методична рекомендація: «Зміст заходів тижня театру» (зразок планування на тиждень) | вихователь-методист | |
3 | Надання допомоги при оформленні папок - пересувок для батьків | вихователь-методист | |
4 | Консультація «Планування та проведення тижня театру в ЗДО» | вихователь-методист | |
Робота з батьками |
1 | Наочна інформація «Значення театральної діяльності в житті дитини» | вихователь-методист, вихователі | |
2 | Бесіди з батьками по темі тижні | вихователі | |
3 | Залучити батьків до участі в оформленні фотовиставки «Ми у театрі» | вихователі | |
Робота з дітьми |
1 | Бесіди про правила поведінки в театрі, дати зміст поняття «Глядацька культура». | вихователі | |
2 | Знайомство з поняттям театр : (показ слайдів , картин , фотографій) . Познайомити дітей з видами театрів (музичний , ляльковий , драматичний, театр звірів та ін.) | вихователі | |
3 | Ігри - бесіди , читання казок з показом театру. наприклад: • «В гостях у казки» , «Здрастуйте герої казок» ; • «Що я бачив? » (З особистого досвіду дітей про відвідування театру) | вихователі | |
4 | Переказ однієї із знайомих казок з використанням елементів лялькового театру. Імпровізація за мотивами українських народних казок. Робота з постановки казок. Майстерня актора. Підготовка до театралізації казки «Ріпка на новий лад» | вихователі, музичний керівник | |
5 | Самостійна діяльність дітей в театральному куточку. Етюди з настільними ляльками на основі добре знайомих народних казок. | вихователі | |
6 | Сюжетно - рольова гра «Ми прийшли до театру»; Сюжетно – рольова гра « Поїздка в ляльковий театр». | вихователі | |